2012. október 5., péntek

11. Fejezet

Sziasztok! Most lett kész, nem várunk vele holnapig! :D Köszönünk minden kommentet, annyira jól esett minden, amit írtatok! Reméljük tetszeni fog a fejezet, most is várjuk a véleményeiteket! Friss valamikor jövőhéten lesz! ♥



Harry

A busszal hamar kiértünk a repülőtérre, ott pedig szinte azonnal felszálltunk a magángépre. Mivel este koncertünk volt, így kényelmesen elhelyezkedtem a hatalmas bőrülésben, és lehunytam a szemem. Két óra múlva már a Párizsi reptéren szálltunk fel a buszunkra. Kezdtem nyűgös lenni, amiért az utolsó napunkat is elvették tőlünk, így amikor Lou leült a buszon a kanapéra, az ölébe másztam, és a nyakába hajtottam a fejem. Illata megbabonázott, mint minidig, ezért apró csókot leheltem a füle és az álla közötti érzékeny területre, mire oldalra billent a feje, jelezvén, hogy folytassam. Még egy csókot leheltem rá, majd a kezemmel visszahúztam a fejét, és a fülébe suttogtam, hogy majd folytatom, ha kettesben leszünk. A busz megállt a hotel előtt mi pedig elfoglaltuk a szobáinkat. Mi ketten természetesen közös szobát kaptunk. Negyed óra múlva indultunk is a stadionba, hogy próbáljunk. Minden jól ment, ahogy szokott, bár mindenki egy kicsit nyűgös volt. Elpróbáltunk két számot, és már mentünk is öltözni, mert a koncert tízkor kezdődött. Hatalmas siker volt, mint mindig, bár kezdett megfájdulni a fejem a lányok sikítozásától. A koncert végén mindenki gyorsan átöltözött és már mentünk is a hotelba. Amint beértünk a szobába elterültem az ágyon, Louis meg rajtam.
- Igazad van, végül is tök kicsi ez az ágy… a másikat meg már sem említsem! – mondtam nevetve.
- Pontosan, úgy ahogy mondod! –mondta szemtelenül, és belepuszilt a fülembe.

Kicsivel később már a vacsoránkat vártam. Louis éneklése kihallatszott a fürdőből, mikor tiszta ruhák között kutakodtam egy alsónadrágért. Hihetetlen, hogy még csak pár órája vagyunk itt Louis fél bőröndje máris az ágyon hever, és annyi a több órás pakolászásomnak. Elmélyülten keresgéltem, ezért összerezzentem, amikor a szobapincér erőteljesen kopogott az ajtón. Megjött a vacsoránk, én pedig desszertként kéltem egy tál epret, és nem tudtam megállni, hogy ne harapjak bele a pirosló gyümölcsbe. Elindultam a fürdő felé, majd benyitottam. A levegő párás volt, a tükrök ugyancsak. Louis irtó szexisen kilépett a zuhany alól a derekára csavart egy törölközőt, majd ujjaival végigszántotta vizes haján. Legszívesebben belé is beléharaptam volna, mint imént az eperbe, de előbb fürdeni akartam, ezért vetkőzni kezdtem. Levettem a pólóm, de Lou megakadályozott a további mozgásban, mert finoman az számra tapadt.

- Eper ízed van!- mondta Lou miután vége szakadt a csókunknak.
- Tudom! – mosolyogtam, majd tovább vetkőztem, és beálltam a zuhany alá. Miután bevizeztem a hajam, rájöttem hogy a samponom bizony kint maradt így Louis segítségért kértem:
- Lou, légyszi hozd be a samponom! – kiabáltam ki a fürdőből, mert csak a saját samponom vagyok hajlandó használni.
- Tessék, de aztán siess, mert kihűl a vacsi! – mondta. Kérésének eleget téve, 10 perc alatt kész is lettem. Törölközővel a fejemen ültem le vacsorázni az ágyra Louis mellé. Miután befejeztük a vacsorát, Louis megszárította a hajam, majd az ölébe öltem, és egymásba majszoltuk az epret. Ezek után hamar elaludtunk, kifárasztott minket a koncert.

Reggel Louisra keltem:
- Paul, ez már a második nap hogy te keltesz, mit akarsz?- kérdezte rekedten Louis.
- Jó, tudjuk, ott leszünk, de most leteszem!- mondta, és megtartva a szavát, le is rakta a telefont.
- Már aludni se hagynak!- morgolódott, ezért körbefontam a derekát a kezemmel, és visszarántottam fekvő pozícióba. Adtam a homlokára egy puszit, és mivel még csak hét óra volt, visszaaludtunk.


Louis

Kilencet mutatott az analóg óra, amikor újra kinyitottam a szemem. Harry még édesen szuszogott mellettem. Volt még idő, ezért hagytam. Óvatosan kimásztam mellőle, és felhívtam a szobaszervizt. Rendeltem kávét, és reggelit. Beugrottam a zuhany alá, gyorsan megborotválkoztam. Felvettem egy fehér inget, és egy fekete nadrágot. Az ing fölé egy szürke pulcsit vettem fel. Visszamentem a fürdőbe, és rendbe szedtem a hajam is. Ebben a percben kopogott a szobainas.
- Köszönöm. - vettem át a szerviz kocsit, és a kezébe nyomtam egy bankjegyet.

Az ágy elé toltam az ételtől roskadozó kocsit, és bebújtam kedvesem mellé.
- Drágám. - leheltem szűzies csókot szája sarkára. - Itt az ideje felkelni. - erre kinyitotta szemét, pislogott párat, és felült szemét dörzsölgetve. - Nézd csak, van reggeli, meg kávé. - mosolyogtam rá, mire ő magához húzott.
- Ez a kedvenc részem. Minden nap. - motyogta nyakamba. Meleg lehelete csiklandozni kezdte a nyakam.
- A reggeli? - kérdeztem nevetve.
- Nem. - rázta meg a fejét, és az ölébe vette a tálcát. - Az, hogy az ágyban együtt reggelizünk. - Nyisd a szád! - utasított, és számba adott egy falat omlettet.

Miután megreggeliztünk, Harry is rendbe szedte magát.
- Különben hová is megyünk, és minek? - kérdezte Harry, amikor már a többiekkel együtt a taxiban ültünk.
- A Beaubourg-ba. - válaszolta Zayn.
- A Beau.. Hova? - nézett Haz még mindig értetlenül.
- Paris egyik nevezetessége, a modern negyedben. - szólalt meg Liam, kezében egy útikönyvvel. - A Beaubourg egyben irodaház, és bevásárlóközpont, mely a Place Ponpidou-n van.
- Jó, jó! Elég! - tapasztotta tenyerét a fülére Niall. - Elég az okoskodásodból. - és vállba boxolta Liamet.
- Ebből még mindig nem derült ki, hogy mi a francért megyünk oda. - mondta kedvesem.
- Aláírunk. - mondtam felé fordulva.
- Tesség, egy normális válasz! - csettintett, és göndör haja összekócolódott, amikor megállt a kocsi.
Körülöttünk mindenfelé sikítozó lányok, csak távolabb látszódott a Beaubourg.
- Mi? - kérdezte Zayn, amikor a taxis mondott valamit.
- Ha jól értettem. - kezdte Harry összeráncolt szemöldökkel. - Azt mondta, hogy akkora a tömeg, hogy nem tudunk közelebb menni.
- És akkor majd át verekedjük magunkat az embereken? - kérdezte Liam ingerülten, és ebben a pillaantban megcsörrent a telefon a zsebemben.
- Paul? - szóltam bele. - Oké. Nem. Fenét! Rendben. - és letettem.
- He? - néztek rám a többiek.
- A biztonságiak mindjárt ideérnek, a kordonok felállítását most fejezték be. Mindjárt indulhatunk. - összegeztem.

Ahogy Paul mondta, meg is érkeztek a biztonságiak, a kordonok felállítva ösvényt formáltak a bejárait. A fülem sípolt, és zúgott. Mindenütt sikítottak, és sírtak. Artikulálatlan francia szavakat kiabáltak... Harry megszorította a kezem, és rám mosolygott, amikor Zayn és Niall közé kerültünk.
- Szeretlek. - tátogta, és a tömeg felé fordulva integetett, és mosolygott tovább.

Négy órán keresztül ültünk egyhelyben. Válaszoltunk néhány kérdésre-persze azokra, melyeket fel tudtak tenni angolul. Aláírtunk több ezer pólót, papírfecnit, kezet, posztert. A végére éreztem, hogy elzsibbad az ujjam, és komoly fájdalmat okozott a nevem leírása.
Miután befejeztük, az egész plázát bezárták. Csak miattunk. ŐRÜLET! Azért, hogy vásárolhassunk, nézelődjünk. Az egyik francia étterem kiköltözött a mai napra ide, csak hogy ott ebédelhessünk.
Előételnek kaptunk zöldsalátát, azt gond nélkül megettük, és ízlett is.
Aztán hozták a csigákat, és az osztrigát.
- Ugye ez csak valami beteg vicc, baszki. - mondta elhűlve Zayn.
- Csak lenyeled. - mondta Harry. - Tegyél rá citromot, és hagyd hogy lecsússzon a torkodon. A csigát pedig kipeckeled, és elrágod. Tenger íze lesz. Itt ez a szósz, ha belemártod valamivel jobb. - adta a tanácsokat kedvesem.
- Mekkora gasztro-zseni ez a Harry fiú. - nevette el magát Liam.

Megettünk minden specialitást, és megköszöntük, aztán vásárolni indultunk.


Harry

Rég vásároltam úgy, hogy nem loholt egy rakat lány a nyakamban azt lesve, hogy mit veszek, hogy nem kellet biztonsági őrnek mellettem sétálnia. Komótosan válogattunk a ruhák között, találtam néhány inget, meg egy kék nadrágot, ezekben már biztos voltam. Aztán találtam egy szívecskés alsógatyát, és úgy gondoltam, meglepem vele Louist. Ezen kívül vettem még magamnak egy flakon sampont, biztos ami biztos, mert tényleg nem vagyok hajlandó másikat használni, és Lou is rászokott arra, hogy elveszi az enyémet, és ha már parfümériában voltam, vettem egy üveggel a kedvencemből. Miután mindenkinek elég szatyor volt a kezébe, úgy döntöttünk hazamegyünk. Estére egy neves szórakozó helyre voltunk hivatottak, így lefeküdtem kicsit, hogy este ne aludjak be. Louis is álmos volt, így gondoltam mellém fekszik, de még mindig nem tette.
- Hol vagy már? – kérdeztem, ás kinyitottam a szemem.
- Hmm, azt hittem ezt nem vetted meg!- mondta a szatyorban turkálva.
- Azt tedd le! Most!- mondtam, mikor a kezébe vette Calvin Kleines szatyrot.
- Jójó, nem turkálok!- mondta, és végre mellém feküdt.

Elaludtunk, aztán késő délután arra ébredtem, hogy Louis a farzsebemben matat a zenélő telefonom után. Miután nagy nehezen megszültük, felvette. Zayn volt az és közölte, hogy egy óránk van elkészülni. El is indultam fürdeni, majd magamra vettem az egyik új fehér inget. Annyi plusz volt rajta, hogy a zseb rajta barna volt, így ment a nadrágomhoz, amit felvettem. Belebújtam a bokacsizmámba, aztán magamra fújtam kettőt a parfümömből. Miután készen voltunk, belebújtam a zakómba, és elindultunk. A hely elegáns volt, tele fiatal hírességekkel – mondjuk többnyire franciákkal, így nem nagyon ismertem őket-. Leültünk a saját boxunkba, és rendeltünk néhány italt, majd miután kellemes hangulatba kerültünk, elkezdtünk csevegni az angolul beszélő emberekkel. Szóba jött rengeteg téma, többnyire csak a zenei részekhez tudtam hozzászólni, ezért otthagytam a csapatot. Ezek után egy aranyos barna lánnyal táncoltam, amikor eszembe jutott, hogy Louist már vagy negyed órája nem láttam, így elnézést kértem, és Louis keresésére indultam. Egy boxban ült, egy sráccal szemben, hevesen gesztikulálva beszélgettek, és rögtön megfordult a fejemben, hogy most egy csávót akar helyettem megfektetni, de ahogy jött úgy is távozott a vészjósló gondolat az agyamból. Louis kiszúrt majd intett, hogy menjek oda. Leültem mellé, bemutatott a srácnak, Juliennek hívták, és közelről legalább olyan szexin nézett ki, mint Louis. Modellként dolgozik, ezért nem is csodáltam. Angolul is jól beszélt, bár némi akcentusa akadt. Éppen arra figyeltem, amit mond, amikor Louis a combomra simította a kezét, fel egészen az ágyékomig. Ekkor rá kaptam a tekintetem.

- Julian meleg. – suttogta a fülembe, amitől kirázott a hideg.
Nem kellet többet mondani, és láttam a velem szemben ülő fiú kajánul csillogó tekintetén, hogy valamelyikünket, már elképzelte meztelenül. Felálltam az asztaltól, és inertem a fiúknak, hogy jöjjenek. Hívtam egy taxit, ami elvitt minket a hotelig. Mielőtt felmentünk volna, a bárban vettem egy üveg vodkát, mert rájöttem, hogy ahhoz, amire készülünk, még innom kell! Felértünk a szobába, kicsit feszült csend uralkodott rajtunk, ezért miután meghúztam az üveget, továbbadtam. Miután már nem volt az üvegben, sokkal oldottabb volt a hangulat, és rögtön beindultam, amikor Louis a fenekembe markolva megcsókolt, majd Juliant is. Innentől már nem volt megállás.

Reggel fáztam, ezért közelebb bújtam Louishoz. Aztán nem éreztem a jellegzetes illatot, és rájöttem, hogy nem Louis az, akihez épp hozzátapad a meztelen testem. Túlságosan szét voltam esve ahhoz, hogy arrébb menjek, másrészt el sem férnék, mert annyira nem nagy ez az ágy, így csak nyűgösen lehajoltam a földön heverő takaróért, és magunkra teríttettem, majd aludtam tovább.

6 megjegyzés:

  1. Oh My God ! Ez de dúrva *-* Nagyon tetszik . Alig várom a következőt. Olyan ügyesek vagytok :D Ez a blog Kedvenvcem ..Imádom.. :D ♥ Ti vagytok a legjobbak :D

    VálaszTörlés
  2. Ott az elején Harry szemszögnél...khm.. rájöttem, hogy megaakrtok ölni mert az a Louis leírás aww..:$ Nagyon fantasztikus lett, cak úgy mint szokott. És hát ez a Julianes dolog...WoW*-* Imádtaaam♥ Következőőőőt.!♥

    VálaszTörlés
  3. Jó lett!!
    Mikor lesz a következő??

    VálaszTörlés
  4. Szuper lett, mint mindig. Grat.:) gyorsan jöhet a következő!
    Twain+

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok, csajszik♥!
    Áhw, ez k*baszott jó rész lett...khm a vége, ajaj, mi lesz itt? :O :D
    Azt hittem, Harry azonnal kiugrik az ágyból és idegesen fog járkálni a szobában, azon gondolkodva, hogy mit is tett...ha egyáltalán emlékszik valamire :)'
    A szatyros részen jót szakadtam, tetszett, hogy Haz rápirított Tommo-ra :D♥

    Bocsánat, hogy nem tegnap írtam, de annyira álmos és fáradt voltam, de ma rászántam magam és itt vagyok :)♥
    Imádtam, mint mindig és kíváncsian várom a folyatást :))

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
  6. jóó lett..mikor lesz kövi??

    VálaszTörlés