2012. október 11., csütörtök

12. Fejezet

Sziasztok! Megint itt vagyunk a frissel! :) A fejezet... tényleg 18-as, nem felelek senkinek semmilyen épségéért olvasáskor! :D Imádtuk a komijaitokat,és mint mindig, reméljük most is kifejtitek majd a véleményeiteket! :D Jó olvasást! ♥




Louis

Reggel tompa matatás zajára ébredtem. Felültem, és körbenéztem a szobában. Harry háttal nekem aludt, az ajtó előtt pedig Julien gombolta be inge gombjait, és közben hevesen franciául veszekedett-gondolom- telefonon. Miután letette, megköszörültem a torkom, és halkan megszólaltam:
- Hahó!? - húztam fel szemöldököm, mire ő aranyos akcentussal elmagyarázta, hogy indulnia kell egy fotózásra. Megértően bólogattam. Jobb is, hogy elmegy, hisz nem tudom mit mondhatnék neki. Például: jó volt este veled, máskor is? Nem! Jobb ez így. Utólag belegondolva... Ha nem lett volna bennem a vodka, biztos óriási hisztit csapok, mert nem akarok Harryn osztozkodni. Senkivel, soha!
Lehajolt, és apró puszit nyomott számra, amin kicsit meglepődtem. Aztán megkerülte az ágyat, és Harry arcára finom puszikat hintett. Nem egyet, nem kettőt, sokat.
- Azt mondtad sietsz! - mondtam keményebb hangon, mire meglepődött. Elmosolyodott, és kivillant még az enyémnél is tökéletesebb fogsora.
- Au revoir! - búgta mélyen az ajtóból visszanézve, és eltűnt. Hát ennyi volt a mi kis parisi kalandunk.

Mivel mára már nem volt semmi dolgunk, sem sajtótájékoztató, sem koncert, sem dedikálás, visszadőltem kedvesem mellé. Óvatosan megfordítottam, hogy testtel felém fordulva feküdjön, és mellkasomra vontam. Beszívtam fűszeres illatát, és arcom puha hajába temettem. Soha többet, senki nem érintheti meg!
Remélem Harrynek nem tetszett meg nagyon ez a felállás, és hogy még mindig kielégítő vagyok - érzelmileg, és szexuálisan is. Ezekkel a gondolatokkal küzdöttem még elalvás előtt, de aztán hirtelen, mintha csak fejbe vágtak volna, elaludtam.

Pár órával később Harry éneklésére ébredtem. Meglehetősen visszhangos volt, így gondoltam, hogy a fürdőben van. Gyanúm beigazolódott. Ott állt a zuhany alatt, és énekelt a zuhanyrózsába. Ismertem a dalt, így a következő résznél beléptem. Elnevette magát, de tudomást sem véve rólam folytatta. Ledobtam magamról a boxert, és mögé léptem. Átkaroltam derekát, és a dallamot a fülébe búgtam. Érintésem nyomán libabőrös lett, aztán felém fordult. Mélyen belecsókolt ajkamba, nyelve finoman becézte az enyémet. Behunyt szemeimen keresztül is láttam önelégült vigyorát, amikor belenyögtem csókunkba. A zuhanyrózsát rögzítette a falon, aztán megölelt. Egyik keze a fenekemre csúszott, másik pedig egyre vizesebb hajamat tépte.
A vad "jó reggelt, drágám" csók után lezuhanyoztunk együtt, aztán felöltöztünk. Úgy döntöttünk, hogy a hotel éttermében reggelizünk, így hát lementünk a földszintre. A pincérlány elsikította magát amikor meglátott bennünket. Harry megkérte, terítsenek meg két személyre, egy nyugodt kis boxban. A lány rákvörös lett, megdicsérte Haz franciáját.
- Tényleg nagyon jó a franciád. - mosolyogtam rá, amikor már kettesben voltunk.
- Aha. - mondta csendesen. Éreztem, hogy valami nincs rendben.
- Mi a baj? - fogtam meg az asztalon nyugvó kezét.
- Hova lett Julien? - kérdezte kissé szomorkás hangot megütve. Hát mégis igazam volt. Tudtam, hogy nem vagyok elég, hogy többet kéne adnom neki. De mit még? Ennyi vagyok, kezdek elfogyni. Elvesztem magam, csak hogy neki jó legyek. - Min gondolkodsz, kicsikém? - nézett rám legkedvesebb tekintetével.
- Szeretsz engem? - kérdeztem hirtelen, és próbáltam lenyelni az egyre növekvő gombócot a torkomból.
- Már hogyne szeretnélek, te hülye! - kerekedett ki zöld drágakő szeme. - Hogy jut ilyesmi egyáltalán eszedbe.
- Tegnap este. Nagyon jól érezted magad Juliennel. És reggel felé voltál fordulva. És. - mondandóm végére elfogyott a hangom, inkább nem mondtam semmit.
- Egy óriási fasz vagy, ha azt gondolod, nem szeretlek. - felállt, ledobta az asztalra a szalvétát, és az ablakhoz sétált. Utána mentem, és vállába temettem arcom.
- Ne haragudj! - kérleltem. - Csak félek, hogy nem tudlak. - na most hogy fejezzem ki?... - Érzelmileg kielégíteni. Meg máshogy sem. - erre megfordult, és két tenyere közé vette arcomat.
- Soha senki nem tudott úgy kielégíteni, csak hogy a te szavaid használjam. Mint ahogy te. Az érzelmeim százból kétszázon vannak. Nem látod, hogy megbolondulok, ha a közelben vagy? Mindig rád gondolok. Arra, hogy megfoghassam a formás kis hátsód. - erre megfogta az említett testrész. - Hogy megcsókoljalak. - megcsókolt. - Hogy megöleljelek, hogy beszívhassam illatodat, hogy minden reggel melletted ébredjek, hogy esténként megmosd a hajam, és együtt nézzük az esti filmet az ágyból. Hogy hozzád bújhassak. - erősen ajkamra tapadt. Ölelt, csókolt, szívott, harapott, nyögött.

Visszatérve a szobánkba magunkra zártuk az ajtót, és szó szerint egymásnak estünk...
Néhány órával később Zayn telefonált, hogy kezdjünk készülődni, mert este nyolckor indul a repülő Berlinbe, és éjjel amikor megérkezünk még hangpróbát akarnak tartani.
Összeszedtünk mindent, elloptuk a minitusfürdőket, és két törölközőt.
- Most tényleg elrakod? - nézett rám kikerekedett szemmel kedvesem.
- Mindenki elteszi. - vontan vállat, és begyömöszöltem a fehér frottírt a bőröndömbe.
Erre mindketten elnevettük magunkat.


Harry

Felszálltunk a gépre jó szokásomhoz híven szinte rögtön elaludtam. Úgy fél óra elteltével arra keltem, hogy a gép megrázkódott. Aztán lezuhant, mi meg meghaltunk.

Ezek után tényleg felkeltem, és azonnal kipattantak a szemeim. Louis nyugisan beszélgetett Zaynel, a többiek aludtak. Elcsíptem néhány foszlányt a beszélgetés tartalmából:
- És ki volt az a fiú aki tegnap délelőtt távozott tőletek? - kérdezte Zayn. Láttam amint Louis pupillája kitágul egy pillanatra, majd szemrebbenés nélkül annyit mond,hogy:
- Csak egy vendég!- majd Louis terelte a témát. Én csak ültem, és álmosan pislogtam, majd elővettem a könyvet amit olvasok. Louis szerint perverz vagyok amiért ezt olvasom, szerintem, nem azért vagyok perverz mert ezt olvasom... a kettőnek semmi köze egymáshoz. Mire a gép leszállt,már nem sok maradt a könyvemből, amit bántam is meg nem is. Elmentünk a hangpróbára, de visszafelé Louis már a buszban elaludt. Óvatosan felkeltettem mikor megérkeztünk, majd amit felértünk ledobálta magáról a ruhákat, és végigdőlt az ágyon. Követtem a példáját, majd magunkra terítettem a takarót és elaludtunk. Reggel magamtól keltem, és rájöttem, hogy nem sok időnk van, mert dedikálni megyünk, ezért elmentem fürdeni. Louis is betámolygott a fürdőbe, amikor még a zuhany alatt álltam. Aztán cseréltünk. Időben odaértünk, és több órán keresztül ültünk, a lányok rengeteget mosolyogtak, volt aki sírt, és volt egy akiknek olyan szeme volt mint Louisnak, aztán megláttam a kezét, amit vágások és kékes lilás foltok csúfították el. Sajnáltam szegényt, de továbbsétált és jött helyette egy bolondosabb lány, aki megkért, hogy öleljem meg, így hát megtettem. Miután vége lett elmentünk várost nézni. Németország szép volt de nem olyan szép, mint Anglia, nekem legalábbis. Remekül szórakoztunk, majd a koncert előtt lévő egy órát pihenéssel töltöttük.

A koncert megint remekül sikerült, de alig vártam, hogy végre szájon csókolhassam Louist. Ezért amint beértünk a szobánkba megtettem. Lefeküdtünk aludni. Reggel Zaynre keltünk, aztán mentünk is tovább.
A következő állomásunk Olaszország volt, aztán végigjártuk egész Európát. Az utolsó állomásunk Spanyolország volt, azon belül Madrid. Ott eltöltöttünk egy kis időt pihenés gyanánt.

- Nagyon pöpec kis szoba. - mondta Louis, és eldobta a bőröndjét.
- Nem hiszem el, hogy nehéz letenni az ágy mellé. - forgattam a szemem, és példát mutatva tettem le a csomagom.
- Ne durcizz! - ölelt meg, és számba csókolt. - Gyere, a fiúkkal megnézzük a várost! - kézen fogott, és magával húzott.
Este kilencig császkáltunk, mindenhol fotót készítettünk, és hülyéskedtünk.
- Ööö. - kezdte Louis. - Nekem el kell mennem. Valamit elfelejtettem.
- Mégis mit? - kérdeztem rá, mert nem akarom, hogy elmenjen. Azt akartam, hogy itt legyen velem...
- Majd megtudod. - kacsintott felém, és eltűnt a hotel irányába.

Kicsivel később mi is elindultunk, mert mindenki fáradt volt.
Én nem kértem vacsorát, felmentem szerelmemhez.

Ahogy beléptem a szobába, elámultam. A padlón vékony ösvény vezetett az ágyig, mely rózsaszirmokból volt kirakva. A szoba most homályba burkolózott, mindenütt gyertyák égtek. Louist viszont nem láttam sehol. Aztán kilépett a fürdőszobából. A fehér inge volt rajta, és a piros nadrág, melyben annyira szerettem fenekét. Körbenézett, majd mosolyogva megvonta vállát. Ezt mind értem tette.

Tudtam, hogy nem felejtette el! Már becsomagolva várta az ajándéka.
- Boldog első évfordulót, Szerelmem! - mondta megcsókolva, és levett két poharat az éjjeliszekrényről. Pezsgőt töltött beléjük, aztán feltekerte a hangszórókat.



Louis

- Várj egy percet! - búj ki ölelésemből, és a szekrényhez lépett. Kivett belőle a CK-s csomagot, és kezembe adta. - Pont megy ma hozzád. - mondta huncutul, és megharapta a fültövem.
- Haz. - lihegtem rögtön, és félredobtam a csomagot. - Később megnézem, jó? - kérdeztem, mire ő válaszul bólintott.

Lassan lefejtettem róla a zakót, aztán az inget. Természetesen nem sikerült túl érzékire a vetkőztetésem, mert annyira beindultam, hogy szinte letéptem róla a maradékot. Ő szintén így cselekedett. A falnak döntött, és finom csókokkal borította a bőrömet. Felnyögtem, mire vadul a nyakamra tapadt és szívni kezdte az érzékeny bőrt. Fejemet hátravetve élveztem, ahogy a csípőmet szorítja, és fogával marcangol. Az ágyhoz araszoltunk, amire finoman rálöktem, majd végigcsókoltam a mellkasát. A lába közti combomon éreztem, hogy ő is annyira kíván, mint én őt.
- Louis! – nyögte, miközben a hátamat karmolta.
Áttértem a nyakára, mire fellökte a csípőjét, és túl jól csinálta, mert ettől az egy mozdulattól, és ahogy egymásnak feszültünk, majdnem sikerült elmennem. Lihegtem, és próbáltam lenyugtatni magam, de Harry intenzív jelenléte mellett elég nehéz. Újból megemelte a csípőjét, de most azzal a céllal, hogy megszabadítsam az alsójától. Megtettem. Végigsimítottam izmos hasán, le egészen felém meredező vágyáig, majd izgatni kezdtem. Vergődött érintésem miatt –csípőjét emelgette, keze a pamutot markolta, annyira, hogy belefehéredtek az ujjai- és én nagyon élveztem, hogy miattam érez így.
- Könyörgök, térjünk a lényegre! – nyögte a fejlét hátravetve.
- Jó! – mondtam elfúlón, és lemásztam róla, hogy elővegyek néhány óvszert. Levettem a boxerem, Hazza pedig kibontotta a csomagot, majd ügyes mozdulatokkal rám helyezte. Fölé helyezkedtem, ő készségesen széttárta a lábait, és vágytól perszelő tekintetét az enyémbe fúrta. Megcsókoltam és megtettem, amire mindketten lüktető belsővel vártunk. Lassan kezdtem mozogni, az egyik kezemmel támaszkodtam, a másikkal az alhasát simogattam. Leírhatatlan érzések cikáztam benne. Az ágyékom lüktetett, a szemem szinte fennakadt. Harry nyakába hajoltam, az illata megbabonázott, mint mindig, haja csiklandozta a vállamat. Gyorsítottam a tempót, Harry még jobban magához szorított, már mindkét kezemmel mellette támaszkodtam. A szájára tapadva jutottam a csúcsra, de el is szakadok, mert nem jutok levegőhöz. Kihúzódom belőle, és mellé esek, pihegek, mert jól tudom, hogy itt még közel sincs vége.
- Akarlak! – szól Harry türelmetlenül, és a fülcimpámat harapdálja. Tudtam, hogy most ő jön, és semmi ellenvetésem nem volt a dolog ellen. Hátrafordultam, és minden kezdődött előröl. Az először kellemetlen érzés kéjessé változott. Erősen szívta és harapta a nyakam, és tudom, hogy ennek hatalmas lila foltok lesznek a bizonyítékai, de nem érdekelt. A nevemet nyögte amikor elment, és erőtlenül rám nehezedett, ami nem zavart.

Kicsit később miután már mindketten normálisan szedtük levegőt, elmentünk fürdeni, de előtte rendeltem vacsorát a hotel étterméből. Harry ragaszkodott hozzá, hogy azt az alsót vegyem fel, amit tőle kaptam. Tetszett, nagyon is! Miután megjött a vacsora, leültünk az ágyra a tv-elé, és egy romantikus filmet néztünk. Harry még a film közben elaludt, de kénytelen voltam felkelteni, mert a paplanon ültünk. Lefeküdtünk, és egymás karjaiban ért minket az álom.

14 megjegyzés:

  1. Sziasztok, csajszik!♥
    Huha...hmm...ez a rész kedvemre való volt♥ :)
    Ahogy a +18-as részeket leírjátok, le a kalappal ;) Nagyon jól fogalmaztok, nem mondom ♥ :D
    Szóhoz sem jutok, még fel kell dolgoznom ezt az egészet... :)

    Várom a folytatást, nagyon is ♥ :)

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok, szép munka! Nagyon tetszett!
    Twain+

    VálaszTörlés
  3. Most jutottam el odáig, hogy beperellek Titeket mert a kórházba juttattok a rohadt jó írásotokkal és ezekkel a részekkel.! fantasztikus egyszerűen Imádom.! Annyira jól fogalmaztok, hogy az hihetetlen, imádomimádomimádom.!♥ Nagyon gyorsan kövit♥

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jóóóó...gyorsan kövit..:)

    VálaszTörlés
  5. Naagyooooon jóóóóó....mikor lesz kövi???? :D

    VálaszTörlés
  6. tök jóóó.....mikor hozod a következőt???? :D:D

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok! Köszönünk mindent, de sajnos még nem tudom mikor jön a következő, mert el sem kezdtem(tük)! Rengeteg dolgozatot írok a héten,ezért nem nagyon van időm írni, de amint lesz nekiállok! Örülök, hogy tetszett a fejezet, amint van következő jelentkezem! :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jóó mikor lesz új rész???? :D:D

    VálaszTörlés
  9. mikor hozod a kövit?? :):):):)

    VálaszTörlés
  10. bazdmeg mostmár írjatok mert darabolást rendezek!!!!!! XDDD kurva jó a blog de így nem leszünk jóban ha nem hoztok új részt!! ;))

    VálaszTörlés
  11. ja és imádlak titeket!! <3 ;))

    VálaszTörlés
  12. sziasztook!
    Dórika elkezdte írni az új fejezetet, de fejfájásra hivatkozva inkább lepihent. :)
    A múlthéten volt egy kis ötlethiány, de összedugtuk a kobakunkat, és megszülettek az új tervek!(amikről természetesen semmit nem fogok mondani)
    Lényeg: a fejezet reményeink szerint felkerül hamarosan.
    Rég frissítettünk, és eléggé türelmetlenek vagytok már:D

    Ja, és én még személyesen nem írtam eddig a drágaságos olvasóknak; úgyhogy most megragadom az alkalmat. Borzasztóan jól esik a sok-szép-jó, amit írtok nekünk. <3
    puszi nektek, és igyekszünk :))

    VálaszTörlés
  13. nagyon jóó..mikor lesz új???:D:D::D:D

    VálaszTörlés
  14. nagyon jó *.* nemrég találtam a blogotokra és máris imádom. nagyon várom kövit. siessetek :DD
    puszi

    VálaszTörlés